Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

Twój zakres obowiązków
  • Doświadczenie zawodowe w dziedzinie marketingu minimum 1 roku
  • Doświadczenie na stanowisku kierownika ds. marketingu (pożądane)
  • Potwierdzone doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych, koncepcji spraw marketingowych.
  • Doświadczenie w planowaniu, budżetowaniu i realizacji kampanii marketingowych
  • Doświadczenie w promowaniu produktów B2B i B2C
  • Umiejętność mierzenia wyników i wyciągania wniosków w celu poprawy efektywności
  • Wysokie zdolności przywódcze i komunikacyjne
  • Kreatywne myślenie, dobry gust i duże poczucie humoru
Nasze wymagania
  • Realizacja strategii marketingowej w zakresie promocji produktów kosmetologicznych firmy na terenie Polski
  • Badania rynku i działań konkurencji (analiza produktów, polityka cenowa)
  • Planowanie kanałów komunikacji, efektywna alokacja budżetów, KPI sukcesu kampanii
  • Budowanie procesu generowania leadów
  • Zarządzanie wydarzeniami od stworzenia koncepcji do oceny wyników
  • Zarządzanie content planami
  • Formułowanie i realizacja kampanii PR