Pierwszy punkt, który chcemy omówić, dotyczy personelu i sposobu interakcji z klientami. Ważne jest, aby mieć w zespole wykwalifikowanych, licencjonowanych specjalistów z doświadczeniem. Zespół musi być odpowiednio przeszkolony i posiadać wiedzę na temat obsługi sprzętu oraz prawidłowego przeprowadzania zabiegów.
Jeśli chodzi o interakcję z klientami, istnieje kilka aspektów do uwzględnienia:
⭐️ Baza danych klientów + programy CRM. Prowadzenie szczegółowych zapisów o klientach, ich indywidualne potrzeby i wyniki procedur pomogą stworzyć indywidualne podejście do każdego klienta i śledzić ich zmiany. Platformy CRM pomogą także zautomatyzować harmonogram wizyt i ogólnie ułatwią interakcje.
⭐️ Nie zapomnij także kompleksowo informować odwiedzających o każdej procedurze: jej przebiegu, potencjalnych ryzykach, oczekiwanych rezultatach i zaleceniach po zabiegu. Można tu również uwzględnić zbieranie opinii, ponieważ opinie pokażą Ci zalety i potencjalne wady, które trzeba będzie poprawić.