• /
  • /

5 powodów, dla których urządzenie się nie opłaca: jak zainwestować w odpowiedni sprzęt?

Zakup urządzeń = gwałtowny wzrost zysków? Niestety nie zawsze tak jest!!! Do tego pytania trzeba podejść poważnie i kompleksowo: nie tylko wybierając odpowiednią niszę, ale także szkoląc pracowników i wprowadzając nowe usługi.
Dziś przyjrzymy się głównym punktom, które uniemożliwiają Ci zarabianie więcej pieniędzy. Pięć powodów, dla których urządzenie się nie opłaca - jedziemy!

Powód nr 1 - Niewłaściwy wybór technologii

Przyjrzyjmy się praktycznemu przykładowi. Na przykład mały salon, którego głównym kierunkiem jest pielęgnacja skóry twarzy. Znajduje się on na odludziu, Twoją grupą docelową są klienci mieszkający w pobliżu. Główny nacisk na cennik — zabiegi oczyszczające, odżywiające i lekki lifting, cóż, zakres cenowy jest mniej więcej taki sam.

I tak właściciel/ka kupuje drogie urządzenie HIFU. Tak, technologia jest skuteczna, jest hitem wśród technologii anti-age, ale za bardzo wyróżnia się wśród pozycji cennikowych. Jedna sesja zabiegu zaczyna się od 1000 zł, a taka cena nie jest odpowiednia dla grona klientów, którzy są już przyzwyczajeni do chodzenia do twojego salonu. Ponadto, Twoja lokalizacja jest zbyt daleko od nowych klientów, którzy są zainteresowani tą techniką odmładzania.
Okazuje się, że proces zwrotu będzie zbyt powolny, nie zwróci Ci się poczyniona inwestycja. Owszem, z czasem pojawią się osoby zainteresowane, ale będzie to znacznie wolniejsze niż się spodziewałeś.
☝️ Podsumowanie: Wybierając nowe urządzenia, przeprowadź kompleksową analizę. Czy usługa jest odpowiednia dla Twojej grupy docelowej? Jeśli nie, to która alternatywa przyciągnie więcej klientów? Oblicz, po jakim czasie urządzenie się zwróci, czy jest opłacalne w dłuższej perspektywie. Możesz nawet przeprowadzić ankietę wśród swoich klientów. Im więcej będzie danych statystycznych, tym skuteczniejszy będzie wybór.

Powód nr 2 - kupowanie pod wpływem emocji

"Jest tak wydajny i stylowy, nie pożałujesz, a poza tym mamy teraz 20% zniżki na ten model...." - nawet najbardziej niepotrzebne urządzenie można czasem kupić pod wpływem przekonującego sprzedawcy. Jednak w momencie spontanicznego zakupu wydaje Ci się ono najbardziej potrzebne i w sumie jest to w 100% udany zakup.

Później jednak okazuje się, że tak naprawdę nie jest Ci potrzebny, bo kupiłeś urządzenie do kawitacji, a nie masz nawet zwykłego urządzenia do drenażu limfatycznego. I ogólnie jakość wydaje się być dobra według konsultanta, ale awaria nastąpiła już w drugim miesiącu.
☝️ Podsumowanie: W tej sytuacji należy unikać czynnika emocjonalnego. Nie musisz od razu mówić "tak", ale zastanów się. Najlepiej skorzystać się z pokazu. Uważamy to za gwarancję przyszłej współpracy. Darmowy pokaz od Zemits to okazja:
  • Zdobycia praktycznych umiejętności w wykonywaniu zabiegu z certyfikowanym kosmetologiem marki.
  • Oceny realnych efektów zabiegu na sobie lub na modelce.
  • Zadania pytań kwalifikowanemu szkoleniowcowi
  • Podjęcia samodzielnej decyzji o aktualności i konieczności tego zakupu.
  • Porównać wybrane urządzenie z innymi modelami.
Jest to obowiązkowy etap zakupu każdego urządzenia, które chcesz z powodzeniem wprowadzić do swojej listy usług.

Powód nr 3 - Niezdolność do obsługi urządzenia

Przyjrzyjmy się innej praktycznej sytuacji. Jako właściciel/ka salonu kupujesz sprzęt, który wymaga nowych umiejętności. Twoi pracownicy albo nie wiedzą, jak go używać, albo nieprawidłowo wykonują zabiegi.

W rezultacie nie reklamują nowego urządzenia klientom, boją się go używać, przez co sprzęt stoi bezczynnie, a Ty nie osiągasz zysków.

☝️ Podsumowanie: Aby uniknąć takiej sytuacji, do każdego urządzenia zapewniamy bezpłatne szkolenie. Jest to okazja, aby w pełni opanować funkcjonalność pod okiem certyfikowanego szkoleniowca, dowiedzieć się wszystkiego o konserwacji modelu, możliwych do wykonania protokołach i instalacji. Dodatkowo firma Zemits zapewnia szkolenia wideo, które pomogą zapoznać nowych pracowników z zabiegami przeprowadzanymi na urządzeniu.

Powód nr 4 - słaba sprzedaż usługi

Posiadanie drogiego urządzenia nie jest gwarancją jego zapotrzebowania. Trzeba go jeszcze odpowiednio wprowadzić do swoich usług i sprzedać. Cóż, jeśli Twój menedżer lub kosmetolog nie potrafi opowiedzieć o zaletach nowego zabiegu, o efektach, które będą widoczne po serii zabiegów - klient też tego nie zrozumie.

☝️ Podsumowanie: kluczem do pozyskania klientów jest Twoja wiedza. Musisz więc w jasny i prosty sposób wyjaśnić, dlaczego Twoja potencjalna grupa docelowa po prostu potrzebuje tej usługi. Szkolić swoich pracowników i uczyć się nowych rzeczy.

A ponieważ większość klientów przychodzi z mediów społecznościowych, to właśnie ten wektor promocji musi być najdokładniej rozwijany. Dlatego marka Zemits zapewnia klientom kompleksowe wsparcie marketingowe, które obejmuje nie tylko materiały wideo i zdjęcia, ale także treści do postów i relacji. Wszystko, co pomoże przyciągnąć nowych obserwujących i zamienić ich w potencjalnych klientów!

Powód nr 5 - przestarzała technologia

Cóż, zakup urządzenia, które nie wytrzymuje konkurencji z bardziej nowoczesnymi - chyba najmniej skuteczny krok w rozwoju działalności kosmetycznej. W końcu klient pójdzie do kosmetologa, który zapewni efekt szybciej i lepiej.

Na przykład urządzenie do masażu próżniowego jest a priori mniej skuteczne niż kombajne kosmetyczne do masażu rolkowo-próżniowego, liftingu RF oraz promieniowania podczerwonego. Modele takie jak Zemits Bionexis Pro łączą w sobie 5 technologii do zabiegów na ciało i twarz. Ponadto wyposażony jest w cztery ergonomiczne głowice z ekranem ustawień zabiegowych, w tym głowicę 5 w 1, która zapewnia kompleksowe protokoły modelowania w jednej sesji zabiegowej!

☝️ Podsumowanie: uważnie śledź nowości ofertowe na rynku. Odwiedzaj targi, konferencje i warsztaty, które zapoznają kosmetologów z innowacyjnymi odkryciami i trendami. W ten sposób wybierzesz naprawdę aktualne i poszukiwane urządzenie.

Oto 5 powodów, które warto wykluczyć przy rozwoju swojego biznesu. Dlatego zapraszamy na darmowy pokaz, aby zdobyć praktyczne umiejętności od marki Zemits!


➡️ Zapisz się na darmowy pokaz ⬅️

Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Najnowsze wiadomości