• /
  • /

Mity i fakty o depilacji laserowej

Depilacja laserowa to perspektywiczny kierunek rozwoju biznesu, który jest owiany wieloma mitami i uprzedzeniami. Ale czy jest w nich ziarno prawdy? Dziś się tego dowiemy.

Oto TOP 5 mitów, które są najbardziej rozpowszechnione na temat biznesu laserowego oraz fakty, które je potwierdzają lub obalają.

Dowiedz się o
OFERTACH PROMOCYJNYCH ZEMITS

Mit pierwszy: Depilacja laserowa to przelotny trend

Innowacyjny rozwój branży kosmetologicznej nie zatrzymuje się, dlatego co roku pojawiają się nowe technologie i metody. Niektóre pozostają, inne znikają, nie utrzymując się nawet sezonu.
Kosmetologia laserowa to młoda dziedzina, ale ma bardzo duże perspektywy rozwoju.
Pierwsze urządzenia laserowe, które działały na zasadzie selektywnej fototermolizy, powstały dopiero w 1996 roku. A teraz, zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez firmę Reportlinker, rynek depilacji laserowej w USA osiągnie łączną wartość ponad 2 miliardów dolarów do 2026 roku.
I to nie wszystko! Według firmy analitycznej Grand View Research, europejski rynek depilacji laserowej osiągnie łączną wartość ponad 1,5 miliarda dolarów do 2027 roku.

Fakt: Kosmetologia laserowa jest z nami na długo i ta dziedzina z każdym rokiem rozwija się i nabiera rozpędu.

Mit drugi: Rozpoczęcie biznesu laserowego jest drogie

Tak, rzeczywiście, kosmetyczne lasery kosztują więcej niż zwykły sprzęt kosmetyczny do pracy z twarzą i ciałem. Ale są tu pewne niuanse. Po pierwsze, można wybrać korzystny plan ratalny i nabyć urządzenie bez zapłaty pełnej kwoty na raz. Pracując, można równocześnie zbierać środki na kolejne płatności.

Przeanalizujmy rentowność i zwrot na przykładzie Zemits Quidion.

Przy 6 klientach dziennie, 20 dni roboczych w miesiącu, potencjalny dochód z lasera w ciągu roku wyniesie 13 920 zł.

Oznacza to, że laser dla Twojego biznesu zwróci się w mniej niż rok, a przez kolejne 4-5 lat będziesz generować czysty zysk.

Fakt: Wybieraj korzystne oferty od sprawdzonych marek, które zaproponują optymalny wariant na rozpoczęcie biznesu.

Mit trzeci: W laserowej kosmetologii jest mało klientów

Jak wynika z poprzednich punktów, branża laserowa działa i rozwija się na dużą skalę, a co za tym idzie, ma wielu klientów. Cechą ostatnich lat jest również wzrost procentowy odwiedzin mężczyzn w salonach i gabinetach kosmetycznych. Ten wskaźnik rośnie z każdym rokiem.
Ale jeśli chcesz otworzyć własny biznes, najpierw musisz dokładnie zbadać nie tylko konkurencję, ale i aktualność usługi w miejscu lokalizacji salonu.

Czy są potencjalni klienci i konkurenci w promieniu kilku kilometrów? Jaka jest ich polityka cenowa i zakres usług? Czym możesz się wyróżnić i przyciągnąć nowych klientów?

Wszystkie te pytania należy rozważyć na etapie planowania.

Fakt: Depilacja laserowa należy do TOP 5 najpopularniejszych zabiegów kosmetycznych i cieszy się dużą popularnością zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn.

Mit czwarty: Depilacja laserowa to zabieg sezonowy i latem biznes będzie nierentowny

Liczba sesji w terapii jest oczywiście kwestią indywidualną, ale kilka sesji nadal przypada na sezon letni. I to normalne, ponieważ depilacja laserowa jest zabiegiem całorocznym. Ale latem klienci otrzymują rozszerzone zalecenia przed i po zabiegu, ponieważ zwiększa się ilość słonecznym dni.

Fakt: Latem w Twoim przyszłym biznesie nie będzie przestoju, liczba klientów pozostanie stała.

Mit piąty: Depilacja laserowa jest często bardzo bolesna i klienci nie wracają

Procedura zabiegowa może być bolesna i niekomfortowa w następujących przypadkach:
🌟 Niska jakość, brak certyfikacji potwierdzającej bezpieczeństwo sprzętu.
🌟 Nieprawidłowo ustawione parametry zabiegu przez wykonawcę.
W pierwszym przypadku, właściciele biznesu dążą do oszczędności i wybierają sprzęt niskiej jakości, który może szkodzić zarówno osobie wykonującej zabieg, jak i klientowi.
W drugim przypadku problemem jest brak umiejętności obsługi urządzenia i niewystarczająca wiedza.

W Zemits, na przykład, sprzęt laserowy ma certyfikację bezpieczeństwa FDA, europejską certyfikację CE. Przy każdym zakupie profesjonalnego sprzętu, gwarantowane jest odbycia szkolenia, co pozwala rozpocząć pracę od razu po zakupie.

Fakt: Wybieraj sprzęt wysokiej jakości, sprawdzony przez Ciebie z odpowiednią certyfikacją i wybieraj marki do współpracy, które dbają o szkolenia.

Otrzymaj Specjalny Cennik na trendowy sprzęt Zemits

Chcesz dowiedzieć się więcej o urządzeniach? Wypełnij formularz, a my z przyjemnością udzielimy Ci konsultacji na wszystkie pytania i prześlemy Specjalny Cennik ze zniżkami.

Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na

przetwarzanie danych osobowych.

Subskrybuj i zerknij na nasze media społecznościowe -

ile osób kocha sprzęt i zabiegi Zemits:

Katalog sprzętu kosmetycznego:

Najnowsze wiadomości:
Jakie kombajny kosmetyczne Zemits są na szczycie listy bestsellerów?
Ciekawi Cię, które technologie są obecnie na topie w branży beauty? Chcesz zbadać, które urządzenia wybierają Twoi konkurenci?
Najlepsza procedura anti-age: co musisz wiedzieć o kontrastowym odmładzaniu?
Na czym polega kontrastowe odmładzanie skóry z urządzeniem Zemits Friolift? Ta unikalna metoda krioterminiczna jest połączeniem głębokiego ogrzewania falą radiową i maksymalnego ochładzania krioterapią.

-11 cm w miesiąc? Rzeczywiste wyniki odchudzania z Zemits!

Kończymy marzec niesamowitą transformacją! W tym miesiącu już opowiadaliśmy Wam o udanym przypadku odchudzania, ale nie możemy się powstrzymać, aby nie podzielić się kolejnymi świetnymi wynikami.